Meest gestelde vragen
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. De meest gestelde vragen geven antwoord op de meest voorkomende vragen. Wij verzoeken je dan ook eerst te kijken of jouw vraag hierbij staat, voordat je contact met de klantenservice opneemt.
Deze uitleg kun je terugvinden op de pagina “Retourneren“
Van elk product wat je ziet, is er altijd minimaal één beschikbaar. Dus wat op de site staat is op voorraad.
Vragen over grotere aantallen, of heb je een speciale wens, neem dan contact op! Dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket samengesteld of bedrukt en verzonden is. Neem hiervoor zsm contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Als je jouw bestelling bij de ontvanger wilt laten bezorgen dan kan dat. Vink deze optie aan bij de betaalpagina en vul hier de adresgegevens van de ontvanger in.
Wij bieden de bestelling aan bij PostNL. Deze dragen zorg voor jou pakket.
Kies je voor afhalen tijdens het afrekenproces dan sturen we jou een berichtje om samen met jou een geschikt ophaalmoment af te spreken.
Op dit moment kun je bij ons betalen via iDeal en Klarna.
Via iDEAL.
iDeal ondersteund alle Nederlandse banken en is de goedkoopste methode voor je bestelling. De bestelling is direct betaald.
Via Klarna (achteraf & paynow)
Even geen geld maar toch snel genieten van je nieuwe aankoop? Dat kan. Kies voor Klarna en betaal later.
Via Bancontact
Voor onze Belgische klanten hebben wij Bancontact als betaalmethode.
Het systeem kiest voor jou de goedkoopste verzendmethode.
De inhoud van een brievenbuspakket is beperkt. In een normale doos passen bovendien meerdere items.
Bevat je bestelling meerdere producten wat niet in een brievenbusdoosje past, dan zal je bestelling in een normale doos verzonden worden en zullen daardoor de verzendkosten hoger worden.
Ja zeker! Niet iedereen wilt, of kan, het pakket direct de de volgende dag in huis ontvangen.
Daarom kun je alsnog zelf kiezen voor een standaardpakket waar je de leverdag zelf kunt aangeven.
Dit is niet mogelijk bij een brievenbuspakketje.
Brievenbuspakjes worden net zoals briefpost door postbodes bezorgd. Nu is het zo dat (nog niet) alle postbodes scanapparatuur bij zich hebben. Dit betekent voor jou dat de statusinformatie minder gedetailleerd en minder betrouwbaar kan zijn wanneer je het vergelijkt met pakketzendingen.
Pakket vermist of beschadigd? Vanuit PostNL wordt er bij brievenbuspakjes geen onderzoek gedaan. We helpen je graag verder, maar hierbij kunnen we vanuit The Gift Factory helaas zeer weinig aan doen.
Ja zeker! Dat kan. Plaats je bestelling zoals gebruikelijk en vul bij de adresgegevens ook de bedrijfsnaam in. Zodra je bestelling door ons afgerond is ontvang je in de email een bijlage met het factuur.
Hierop staat het BTW bedrag vermeld.
tip: In je account kun je later ook al je facturen terugvinden en downloaden!
Bij het afrekenproces kun je aangeven of je een account wilt aanmaken.
Een account is handig omdat je via je account altijd
-Je geplaatste bestellingen op één plek kunt terugvinden (en opnieuw kunt bestellen)
-Ook kun je hier je (btw) factuur downloaden. Zeker voor zakelijke klanten ideaal.
-Je kunt je adresgegevens aanpassen voor je volgende bestelling.
-Je kunt je online shoptegoed saldo /resterende saldo checken na dat je een waardebon / shoptegoed hebt ontvangen.
De giftcard is het ideale cadeau om te geven als je geen keuze kunt maken tussen al onze leuke producten!
Je kunt een giftcard online bestellen en de ontvanger krijgt per e-mail een bijlage met de unieke kortingscode. Met dit shoptegoed kan de gelukkige ontvanger iets naar keuze bestellen.
Het eventuele overgebleven saldo kan bij een volgende bestelling gebruikt worden tot het gehele bedrag verbruikt is.
Shoptegoed is 1 jaar geldig na aanschafdatum.
De ontvanger kan via zijn of haar account het (resterende) saldo opvragen.