Klachtenregeling
Toch niet helemaal happy met de gang van zaken?
Lees hier wat je kan doen met onze klachtenregeling!
Allereerst willen we een persoonlijk woordje tot jou richten voordat alle wettelijke elementen aan bod komen.
Wij van The Gift Factory werken volgens een open en eerlijk beleid. Wij behandelen onze klanten zoals we zelf ook behandeld willen worden!
- Wij zullen te allen tijde persoonlijk, open en eerlijk met je communiceren. Zowel via de website als per mail.
- Wij verwerken alle orders op dezelfde of de volgende werkdag. Hierdoor zal 98% van alle bestellingen binnen 48 uur bij onze klanten bezorgd worden. Wij zijn en kunnen niet verantwoordelijk door vertragingen en/of zoekrakingen bij PostNL
- Bij klachten altijd contact opnemen met ons. Zowel binnen als buiten de garantietermijn. Wij staan open voor feedback en kritiek. Daar leren we van!
- Ook bij klachten/opmerkingen over ons of onze diensten, ook altijd eerst contact met ons opnemen. Wij werken graag voor jou.
Indien daarin e.e.a. verbeterd kan worden willen we dat graag weten, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn.We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thegiftfactory.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.